Αισιοδοξία και υπευθυνότητα στις μέρες του Ιού...

Με τις αθλητικές δραστηριότητες παγκοσμίως  "προς αναβολή" και γενικά με την ζωή όλων μας σε ένα παρατετταμένο "paused mode", συγχωρέστε με αλλά δεν έχω καμία όρεξη και έμπνευση να γράψω στο σημερινό blog για μπάσκετ. 
Με τον "αόρατο εχθρό covid19" να σπέρνει φόβο και με κάποια Μ.Μ.Ε να τον μετρατρέπουν στοχευμένα (;) σε τρόμο (αφενός και κυρίως με fake news και αφετέρου με βομβαρδισμό βαρύγδουπων δυσάρεστων τίτλων και άρθρων), εγώ σήμερα σκοπεύω να κάνω τη διαφορά. Σήμερα, για τους ελάχιστους αναγνώστες "μου" εδώ στο RedDunker, σκοπεύω να πάω κόντρα στο ρεύμα και να δώσω ένα τόνο αισιοδοξίας στις μέρες του Ιού. 
Υπευθυνότητα, αισιοδοξία και όλα θα πάνε καλύτερα, μάγκες... Γράφει ο Αντιδραστικός


Αρχικά να τονίσω πως προσωπικά είμαι από αυτούς που δεν έχουν σταματήσει να εργάζονται. Ο κλάδος στον οποίο ανήκω, ευτυχώς ή δυστυχώς (προσωπικά θα έλεγα ευτυχώς ελέω οικονομικών/μισθολογικών καταστάσεων), δεν έχει "κλείσει", οπότε δεν έχω νοιώσει την περιβόητη καραντίνα στο πετσί μου. Παρ' όλα αυτά, χωρίς να σκοπεύω να δώσω οδηγίες σε κανέναν (αυτό ας το κάνουν οι ειδικοί), θα πω αρχικά πως στις δύσκολες μέρες που ζούμε, στις μέρες του covid19, η υπευθυνότητα είναι το Α και το Ω. Βασικά η υπευθυνότητα είναι το 90% της λύσης του προβλήματος της συγκεκριμένης πανδημίας. Για το άλλο 10% φρόντισε άμεσα το κράτος, λανβάνοντας ιστορικά και εξαιρετικά γρήγορές  αποφάσεις (κλείσιμο σχολείων, καταστημάτων, συνόρων κτλ). Οπότε όσο πιο υπεύθυνοι είμαστε άπαντες, τόσο πιο γρήγορα και αναίμακτα θα το περάσουμε όλο αυτό.

Προσωπικά δεν θα κρίνω κανέναν που πηγαίνει διημεράκια σε χωριά ή συνοστίζεται στις παραλίες ή στις λαϊκές αγορές εν καιρώ απαγόρευσης. Απλά θα πω πως εγώ τηρώ στο 100% του το #ΜένουμεΣπίτι. Βγαίνω έξω ΜΟΝΟ για δουλειά ή για το Super Market. Αυτό και μόνο. Αυτό και τέλος. Αυτό λοιπόν θα πρότεινα και σε όλους. Μέσα παιδιά. Μέσα "σήμερα", για να βγούμε και πάλι έξω "αύριο". Να βγούμε έξω "αύριο" ΟΛΟΙ ΥΓΙΕΙΣ. 

Αν γίνει σωστά η καραντίνα και τηρηθεί από όλους, επαναλαμβάνω θα το περάσουμε αναίμακτα. Υπευθυνότητα λοιπόν αλλά και αισιοδοξία! Λίγη κι από δαύτην δεν βλάπτει. Προσωπικά είμαι αισιόδοξος πως οι συνάνθρωποι μου θα τηρήσουν τις εντολές των ειδικών. Επιπλέον είμαι αισιόδοξος πως οι ειδικοί, οι επιστήμονες, οι ήρωες γιατροί θα την βρουν συντόμως την λύση (είτε με τη μορφή εμβολίου είτε φαρμάκου κτλ). Ακόμα και για την μείωση του ιού μέσω του ζεστού καιρού, είμαι αισιόδοξος. Και βέβαια, παραδόξως είμαι αισιόδοξος πως το κράτος, θα συνεχίσει να παίρνει τις σωστές αποφάσεις, δείχνοντας αντανακλαστικά και πλάνο. ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ναι! Καλά διαβάσατε. 

Για να το καταφέρνω βέβαια να παραμένω αισιόδοξος, αποφεύγω όσο μπορώ να βλέπω  και να διαβάζω ειδήσεις. Ο πανικός που σπέρνουν τα ΜΜΕ έχει ως ένα σημείο θετικό αντίκτυπο (οι εξυπνάκηδες γαρ ίσως περιορίσουν τις εξόδους τους), αλλά δεν έχει κάποιες φορές όριο. Οπότε επιλέγω να διαβάζω/ακούω/βλέπω τα απολύτως απαραίτητα. Όσον αφοράν δε, αυτούς που για τα... κλικ, σπέρνουν fake news, δεν έχω λόγια. Η δημοσιογραφία είναι αξίωμα και κάποιοι την ξεφτιλίζουν. 

Κλείνοντας να σας δώσω και τις 2-3 δικές μου συμβουλές, για την "καραντίνα". Η καθημερινότητά μου περιλαμβάνει καλό και αρκετό ύπνο, καλή και υγιεινή διατροφή (τώρα που έχω σχετικά περισσότερο χρόνο) και βέβαια μπόλικο netflix αλλά και ντοκιμαντέρ. Σιγά σιγά θέλω να εντάξω και το διάβασμα στις προτεραιότητες μου. Και τέλος, το τονίζω, η καθημερινότητά μου περιλαμβάνει ελάχιστο σκρολ στο ίντερνετ για... ειδήσεις. Μην τα ξαναλέω... 
Δεν θέλει κόπο λοιπόν, αλλά τρόπο παιδιά. Τρόπο και ηρεμία. 
Στο ποστ στο FB από κάτω όποιος θέλει μπορεί να μου ζητήσει μέσω comment ή ακόμα και inbox, τις προτάσεις μου για σειρές, ταινίες ακόμα και για ντοκιμαντέρ. 

Συνοψίζοντας... Δεν σας έκανα πιο σοφούς  με το άρθρο μου, απλά σας είπα κι εγώ, μοιράστηκα μαζί σας, τις δικές μου απόψεις. Η κατάσταση είναι δύσκολη σίγουρα, αλλά ας μείνουμε προσεχτικοί, υπεύθυνοι και αισιόδοξοι. Η ζωή όλων μας έχει "διακοπεί'', αλλά σε λίγο καιρό όλα θα ναι πάλι ξανά όπως πριν. Και βασικά ίσως είναι καλύτερα (πρέπει βασικά)... Θα μαστε εδώ, καλύτεροι και πιο υπεύθυνοι σαν άνθρωποι, να ονειρευόμαστε για τη ζωή μας και τον Ολυμπιακό μας! Να συζητάμε στη σελίδα του RedDunker για τον ΜακΚίσικ και τον... Χαπ ή τον Σλούκα κτλ κτλ. Ηρεμία, υπομονή, ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ (ίσως έγινα κουραστικός το ξέρω) και όλα θα πάνε καλά...

Υγ: προσωπικά δεν ασχολούμαι ούτε κατά διάνοιαν με πολιτική. Απλά είναι η πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια, που μια κυβέρνηση/κράτος με καλύπτει. Απόλυτα μάλιστα. Ελπίζω να συνεχίσει έτσι.

Υγ2: δεν κράζω τους δημοσιογράφους. Άλλωστε όνειρο μου πάντα ήταν να γίνω κ γω ένας (εν τέλει κατέληξα ένας άσημος πλην τίμιος χομπίστας blogger). Σε μια τόσο δύσκολη περίοδο, εργάζονται σκληρά και μπράβο τους. Απλά σε κάποιες περιπτώσεις, πολλή φαρφάρα ώρες ώρες, πολλή ανακρίβεια, πολλή fake είδηση, πολλοί βαρύγδουποι τίτλοι. Νομίζω δεν είναι ώρα για κυνήγι κλικ τώρα. Είναι ώρα για ενημέρωση και συσπείρωση στα πλαίσια του "κοινού σκοπού".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου